Redactie Belgiancowboys - bereikbaar via redactie [at] belgiancowboys.be
Vanaf vandaag kunnen bedrijven deelnemen aan de ‘Doe de stresstest‘, een lokale campagne van Microsoft België die nog tot eind juni loopt. Bedrijven kunnen hun bedrijfswebsites, campagnesites of publieke webapplicaties inschrijven voor een test op stressgevoeligheid.
Microsoft wil hiermee duidelijk maken dat heel wat websites niet geschikt zijn om veel bezoekers op dezelfde moment te ontvangen. Dat kost vaak ook heel wat geld in het geval dat websites door overbelasting blokkeren. Het team van Azure – Microsoft’s cloudomgeving – zal wekelijks twee bedrijven selecteren voor een complete doorlichting van hun website door een extern bedrijf. Vervolgens ontvangen ze een uitvoerig rapport met analyses en aanbevelingen.
Websites van De 20 km van Brussel, callcenters zoals N-Allo en andere organisaties waar plots grote aantallen bezoekers komen, draaien op Azure. Ook krantenuitgever Corelio gebruikte Azure om de resultaten van de gemeenteraadsverkiezingen in 2012 op zijn websites te publiceren.
Verder lezen over Website
Web02.04.2020
Hoe verdien je geld met een website?
Algemeen14.12.2016
myShopi app overschrijdt de kaap van 1.000.000 downloads
en meer dan 500.000 actieve gebruikers in BelgiëWeb14.10.2014
Studio Brussel pakt uit met splinternieuwe website
Technology01.04.2014
Kaspersky toont online virus bestrijding in realtime
Social03.10.2013
Just Delete Me: handig bij het verwijderen van je profiel op sociale netwerksites
Web07.05.2013
Hoe zagen de bekendste websites ter wereld er uit bij lancering?
Web03.05.2013
Happiness wint Webby Award, eervolle vermeldingen voor These Days, Famous & gents agency
Marketing11.03.2013