Web14.05.2013

5 zaken die elke designer zou moeten weten als hij met klanten omgaat [infographic]


Volgende infographic toont ons hoe je als designer, van welke soort dan ook, best een aantal zaken in je achterhoofd houdt als je met klanten omgaat.

We lijsten ze even voor je op:

  1. Maak nooit veranderingen aan een project in het bijzijn van de klant
  2. Vraag een faire prijs: vraag je te weinig, dan doe je jezelf en andere designers tekort
  3. De klant verwacht dat de website klaar is voor de deadline, of aanvaardt dat hij je constant zal lastig vallen
  4. Als je klant een design wil dat goed en goedkoop is en er mooi uitziet, gebruik dan de ‘regel van drie
    ‘If it’s good and nice, it can’t be cheap. If it’s nice and cheap, it can’t be good. Etc.’
  5. Vooraleer je start vraag je om een voorschot en overhandig nooit je werk als je de volledige betaling niet hebt gekregen

Lijkt ons allemaal vrij logisch, maar af en toe valt dit blijkbaar niet altijd even gemakkelijk in de praktijk toe te passen … designer infographic

 

Verder lezen over Infographic

Interactieve infographic toont gendergelijkheid per land

Naar aanleiding van Internationale Mannendag – denken we – post BBC vandaag een interactieve infographic waarin je ontdekt hoe ‘gelijk’ jij bent. Of beter: iemand in jouw land is. Na het ingeven van je land en...

Web19.11.2015

Interactieve infographic toont gendergelijkheid per land

En we moesten ons schamen.
Typische dag van een mobiele gebruiker [infographic]

Sta je wel eens stil hoe je leven veranderd is sinds je een smartphone gebruikt? Citrix heeft een infographic gemaakt over ons alledaags mobiel gebruik.  We kunnen hier enkele leuke trends uit afleiden, zoals: 73% va...

Mobile01.07.2014

Typische dag van een mobiele gebruiker [infographic]

Voor de moderne reiziger is Twitter het geheime wapen [Infographic]

Allianz Global Assistance presenteerde vandaag hun eerste Twitter-onderzoek voor reizen. Daaruit blijkt dat veruit de meeste Twitter-hulpverzoeken (65%) gaan over het plannen van een reis en toeristische activiteiten...

Travel28.06.2013

Voor de moderne reiziger is Twitter het geheime wapen [Infographic]

Windows 8’s meest irritante features [infographic]

Windows 8: een zegen of eerder een vloek? Er is wel wat verdeeldheid, dus echt volledig een verdict vormen is moeilijk. Onderstaande infographic bewijst grotendeels dat het neigt naar die tweede optie. Hoewel, Window...

Technology20.06.2013

Windows 8’s meest irritante features [infographic]

Social media & brand interaction [infographic]

In onderstaande infographic zijn belangrijke inzichten verwerkten die ons verder zullen helpen om de interactie van web users op social media te begrijpen. De regel is in feite: hoe jonger, hoe meer interactie. Vrouw...

Mobile10.06.2013

Social media & brand interaction [infographic]

What makes an infographic cool? [infographic]

Infograhics, we sure love them at Belgian Cowboys! Maar waarom exact? Wel, daar bestaat ondertussen een infographic over ;-) Wij vinden ze alvast de perfecte manier om ingewikkelde data te visualiseren en informatie...

Design05.06.2013

What makes an infographic cool? [infographic]

Motieven en methodes van de gevaarlijkste hackers [Infographic]

WatchGuard heeft een infographic gepubliceerd waarin de profielen van de hackers staan die vandaag de dag de grootste bedreiging vormen voor bedrijven. De infographic - 'The Three Bad Guys Behind the Latest Cyber-S...

Web03.06.2013

Motieven en methodes van de gevaarlijkste hackers [Infographic]

Xbox One vs Playstation 4 [Infographic]

Sony en Microsoft zijn beide druk bezig met het houden van persconferenties en nieuwe info naar buiten te brengen over hun nieuwe aankomende gameconsoles. En dus laaien de console wars weer op. Na een eerdere strijd...

Gadgets29.05.2013

Xbox One vs Playstation 4 [Infographic]