Redactie Belgiancowboys - bereikbaar via redactie [at] belgiancowboys.be
Volgende infographic toont ons hoe je als designer, van welke soort dan ook, best een aantal zaken in je achterhoofd houdt als je met klanten omgaat.
We lijsten ze even voor je op:
- Maak nooit veranderingen aan een project in het bijzijn van de klant
- Vraag een faire prijs: vraag je te weinig, dan doe je jezelf en andere designers tekort
- De klant verwacht dat de website klaar is voor de deadline, of aanvaardt dat hij je constant zal lastig vallen
- Als je klant een design wil dat goed en goedkoop is en er mooi uitziet, gebruik dan de ‘regel van drie‘
‘If it’s good and nice, it can’t be cheap. If it’s nice and cheap, it can’t be good. Etc.’ - Vooraleer je start vraag je om een voorschot en overhandig nooit je werk als je de volledige betaling niet hebt gekregen
Lijkt ons allemaal vrij logisch, maar af en toe valt dit blijkbaar niet altijd even gemakkelijk in de praktijk toe te passen …
Verder lezen over Infographic
Web19.11.2015
Interactieve infographic toont gendergelijkheid per land
En we moesten ons schamen.Mobile01.07.2014
Typische dag van een mobiele gebruiker [infographic]
Travel28.06.2013
Voor de moderne reiziger is Twitter het geheime wapen [Infographic]
Technology20.06.2013
Windows 8’s meest irritante features [infographic]
Mobile10.06.2013
Social media & brand interaction [infographic]
Design05.06.2013
What makes an infographic cool? [infographic]
Web03.06.2013
Motieven en methodes van de gevaarlijkste hackers [Infographic]
Gadgets29.05.2013