Marketing09.06.2015

​Wat is lekker naast een Leffe?


[Advertorial]

Welke smaak past er goed bij een Leffe? Dat vroegen de brouwers van Leffe zich ook af en daarom gingen ze op onderzoek uit. Zij gingen onder andere langs bij chefkok Stephanie. Zij krijgt de uitdaging om 3 hapjes te verzinnen die bij een Leffe blond passen, ze moet hiervoor producten uit de streek gebruiken..

Stephanie komt met de volgende 3 overheerlijke hapjes: Als eerste maakt zij een Millefeuille van aubergine, courgette en paprika. Deze combineert ze met een kaas uit de streek. Dit hapje accentuuert de zachtheid en subtiliteit van een Leffe. Haar tweede hapje is een soep van apserges met grijze garnalen en als laatste maakt zij een Croque maar wel geheel op eigen wijze. Namelijk met gerookte eendenborst, rucola en een smeuige kaas.

Wil jij nou meer weten over deze hapjes of ze een keer zelf bereiden? Kijk dan snel het onderstaande filmpje!

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dat voor alle titels van The Blogidea Factory.

Verder lezen over Bier

Jupiler, mannen weten waarom

Nog eentje voor het weekend: een mooie big budget ad voor Jupiler, inclusief trucks, vuur, grote steden en een bende 'werklui' in de stijl van de befaamde Coca-Cola Light man. Erg mooi gedaan, met een leuke 'twist' o...

Marketing12.04.2013

Jupiler, mannen weten waarom

TBWA bedenkt interactive wisselthriller voor Grimbergen

Bij een boeiend bier hoort een boeiend boek en omgekeerd. Dat was het vertrekpunt van ´In De Schaduw van de Feniks´, het boek dat Grimbergen uitbracht in oktober 2012. De bekende Belgische schrijver Stan Lauryssens s...

Marketing19.03.2013

TBWA bedenkt interactive wisselthriller voor Grimbergen

Donn: premium Belgische lager met een kick van cider.

Altijd leuk om een jong merk (http://donnbeer.com -  opgericht in 2011) te ontdekken en te zien dat ze hun verhaal mooi en consistent brengen. Donn is onstaan ergens in Maaseik uit liefde voor de Belgische biercultu...

Marketing22.02.2013

Donn: premium Belgische lager met een kick van cider.

Waarom marketeers wat meer als ondernemers zouden moeten denken. Interview met Johan Van Dyck van Seefbier.

Op 7 & 8/12 was het weer tijd voor het jaarlijkse STIMA marketing congres te Gent met deze keer als thema 'the survival of optimism'. Naar aanleiding van deze interessante tweedaagse sprak Belgian Cowboys met Johan v...

Marketing19.12.2012

Waarom marketeers wat meer als ondernemers zouden moeten denken. Interview met Johan Van Dyck van Seefbier.