Kris Hoet is Hoofdredacteur van Belgiancowboys, maar in het dagelijkse leven vooral actief als Creative Innovator bij WARPED. Als regelrechte petrolhead is hij mede-bezieler van Carrepublic. Andere passies zijn fotografie & mountainbiken.
Dat was wat je meestal moet doen als je een nieuw orgaan moet krijgen, heel lang wachten. Om de mensen hier rond te sensibiliseren deed Ogilvy in Duitsland een experiment. In dit experiment krijg je Michael Stapf te zien, een 27 jaar oude jongen die in het treinstation van Frankfurt zit te wachten. Niet zoals al die andere treinreizigers, Michael zit te wachten met zijn dialyse machine. Via een digitaal billboard komen we te weten dat Michael 7 jaar heeft moeten wachten op een donor nier, met daarbij de boodschap “Somigen onder ons wachten langer. Voor een orgaan donatie.”
De actie werd opgezet door Fürs Leben.
Verder lezen over Advertising

Marketing07.06.2019
Matrix-studie België, digitale marketing wordt volwassen
Influencer marketing in de lift
Marketing26.04.2016
Geen tijd voor een sixpack? Geen probleem met AXE!

Technology05.02.2016
Dronevertising!

Marketing01.12.2015
Naar-Pringles-geurende kaarsen
Eindelijk
Technology30.11.2015
Het eerste reclamepaneel in de ruimte is Belgisch

Marketing26.11.2015
Boondoggle rekruteert adblockers
Rekruteren via een banner die alleen te zien is voor mensen die een adblocker gebruiken
Mobile23.11.2015
Mobiel internet zonder ads? Britse operator EE wil je zelf laten beslissen

Marketing05.08.2015