Kris Hoet is Hoofdredacteur van Belgiancowboys, maar in het dagelijkse leven vooral actief als Creative Innovator bij WARPED. Als regelrechte petrolhead is hij mede-bezieler van Carrepublic. Andere passies zijn fotografie & mountainbiken.
Het agentschap Cossette in Toronto heeft volgende ’trailer’ gemaakt om het Toronto Silent Film Festival te promoten dat begin april van dit jaar doorgaat. Het bijzondere is dat ze Instagram gebruikt hebben voor deze trailer. Als je 1 van de volgende 3 Instagram accounts (1, 2 of 3) opent op je smartphone en de slideshow-view opzet krijg je door snel naar beneden te scrollen het effect van een stomme film te zien. Heel tof idee. Kijk maar even naar onderstaand filmpje en dan wordt het je helemaal duidelijk:
Verder lezen over Instagram

Social15.05.2018
Influencers krijgen strenge regels opgelegd

Algemeen19.02.2018
Eet pizza en win een reis naar Italië!

Social21.11.2016
Instagram introduceert live videostreams
en verdwijnende privéberichten
Social13.09.2016
Instagram krijgt vanaf vandaag een commentaarfilter
Kies zelf wat je niet wilt zien in je feed
Social17.03.2016
Hoeveel meisjes zie jij op het beeld?

Social16.03.2016
Instagram-tijdlijn niet meer in chronologische volgorde

Social04.03.2016
$2000/week om Instagram foto’s te maken

Social02.03.2016
GETEST: 3 tips om je borsten groter te doen lijken!
VIDEOVerder lezen over Reclame

Marketing24.02.2016
Maak zelf een Virtual Reality bril met Coca Cola

Technology30.11.2015
Het eerste reclamepaneel in de ruimte is Belgisch

Social31.12.2014
Jouw privé foto’s, straks als reclame op Facebook

Marketing23.04.2014
Moderne videoclip voor klassieke symphonie uit 1893 gaat viraal

Gadgets11.02.2014
Sony verkoopt nieuwste Walkman in een fles water

Marketing04.12.2013
Look up & Look down. Contextuele billboards in Londen

Automotive05.11.2013
Een portret van je rijgedrag dankzij Lexis “Art is Motion”

Marketing30.09.2013