Redactie Belgiancowboys - bereikbaar via redactie [at] belgiancowboys.be
Pervorm, een Nederlandse specialist in online display marketing, start met de Belgische online display veteraan Seppe Frooninckx haar activiteiten in België om daar in te spelen op de technologische ontwikkelingen op het gebied van display marketing. Het is de eerste onafhankelijke trading desk op de Belgische markt.
Technologische ontwikkelingen en steeds toegankelijkere data maken online display zoals banners tot een effectief communicatiemiddel. De verwachting is dat online display harder in bestedingen zal groeien dan zoekmachine marketing. In Nederland groeide het aandeel van automated trading in de bestedingen aan display van 11% tot 36% op 6 maanden tijd. Door alle verschillende mogelijkheden is het rendabel maken van display een specialisme geworden.
“Vergelijk Pervorm met een zoekmachinespecialist maar dan voor display”, zegt Pieter Meijer, Chief Marketing Officer van Pervorm. “Het gaat daarbij niet zozeer om de automatisering of om Real Time Bidding (RTB), wij zijn voornamelijk elke dag bezig met het bereiken van een zo hoog mogelijk rendement waarbij technologie dit beter faciliteert dan voorheen. Werkt banner A beter dan B, converteert de banner beter bij doelgroep Z op site X of Y. Door een continue analyse, technologie en bijvoorbeeld een eigen creatieve afdeling leveren wij in Nederland goede resultaten voor klanten zoals ING en KPN.
De propositie van Pervorm in België is hetzelfde als de afgelopen 3 jaar in Nederland. Deze bestaat uit de succesvolle combinatie van mediastrategie en advies, creatie en dagelijks management. Pervorm werkt nauw samen met mediabureaus, adverteerders, creatieve bureaus en uitgevers.
Verder lezen over E-mail

Web07.08.2014
Gmail werkt nu ook met niet-Latijnse tekens in e-mail adressen

Marketing09.07.2014
MIT en Dropbox lanceren Inbox, een Next-Generation email platform

Algemeen26.02.2014
Facebook gaat stoppen met de @facebook.com mailadressen

Web05.07.2013
Immersion: Spioneer op je eigen email, net zoals de NSA

Marketing15.05.2013
Lang leve de e-mail (& e-mailmarketing) [infographic]

Marketing10.04.2013
Nederlandse studie geeft E-mailmarketing een prominentere positie in de marketingmix

Web19.03.2013
Dropbox neemt nieuwe e-mailapp Mailbox over

Marketing11.03.2013