Kris Hoet is Hoofdredacteur van Belgiancowboys, maar in het dagelijkse leven vooral actief als Creative Innovator bij WARPED. Als regelrechte petrolhead is hij mede-bezieler van Carrepublic. Andere passies zijn fotografie & mountainbiken.
Brilliant idee van Droga5, laten we daar mee beginnen. Om te ‘NYC 1993: Experimental Jet Set, Trash and No Star‘ tentoonstelling in The New Museum te promoten, heeft Droga5 een actie bedacht waarbij ze je meenemen in de tijd. Recalling 1993. Ver buiten de grenzen van het museum, gebruik makend van een van de overblijvende relikwieën uit die tijd – de telefooncel, zorgen ze ervoor dat je jezelf even kan ’terugflitsen’ in de tijd.
Verhalen over de buurt waarin de telefooncel zich bevindt, ingesproken door bekende en minder bekende New Yorkers, geven je een heel moderne manier om de stad en zijn geschiedenis te leren kennen op een hele intuïtieve manier via een kanaal dat bij ons volledig uit het straatbeeld is verdwenen. Magisch vind ik het.
Recalling 1993 from Droga5 NY on Vimeo.
Verder lezen over New York

Marketing19.01.2016
Vin Diesel onthult poster ‘Fast & Furious 8’

Technology04.01.2016
Overal gratis Wi-Fi!!!
In New York plaatsen ze Wi-Fi zuilen
Design24.06.2013
Amerikaanse winkelketen introduceert digitale ‘shoppable’ etalages met levensgrote tablets

Marketing24.06.2013
Corona Luna billboard vangt de maan op in Coronaflesje

Social07.06.2013
Points: de meest geavanceerde richtingaanwijzer ter wereld

Web04.06.2013
Google Street View toont nieuwe beelden in New York zoals het 9/11 Memorial, & Central Park
Social17.04.2013
Nieuwe tool op Foursquare toont jaar in check-ins

Mobile15.03.2013
Alles over de nieuwe Samsung Galaxy S4
Verder lezen over Reclame

Marketing24.02.2016
Maak zelf een Virtual Reality bril met Coca Cola

Technology30.11.2015
Het eerste reclamepaneel in de ruimte is Belgisch

Social31.12.2014
Jouw privé foto’s, straks als reclame op Facebook

Marketing23.04.2014
Moderne videoclip voor klassieke symphonie uit 1893 gaat viraal

Gadgets11.02.2014
Sony verkoopt nieuwste Walkman in een fles water

Marketing04.12.2013
Look up & Look down. Contextuele billboards in Londen

Automotive05.11.2013
Een portret van je rijgedrag dankzij Lexis “Art is Motion”

Marketing30.09.2013