Kris Hoet is Hoofdredacteur van Belgiancowboys, maar in het dagelijkse leven vooral actief als Creative Innovator bij WARPED. Als regelrechte petrolhead is hij mede-bezieler van Carrepublic. Andere passies zijn fotografie & mountainbiken.
Vorige week startte British Airways met zijn nieuwe #lookup campagne waarbij interactieve billboards werden ingezet. Deze billboards hadden te nodige tracking technologie aan boord om overvliegende vliegtuigen van British Airways te detecteren. Het kind dat gevisualiseerd staat op de billboard kijkt telkens op als er een vliegtuig van BA overvliegt.
Domino’s Pizza in de UK heeft de campagne nu gespooft met #lookdown: een billboard dat (zogezegd) naar beneden kijkt en wijst telkens er een delivery van Domino’s Pizza voorbij rijdt. Realtime marketing heet dat dan.
Verder lezen over Reclame

Marketing24.02.2016
Maak zelf een Virtual Reality bril met Coca Cola

Technology30.11.2015
Het eerste reclamepaneel in de ruimte is Belgisch

Social31.12.2014
Jouw privé foto’s, straks als reclame op Facebook

Marketing23.04.2014
Moderne videoclip voor klassieke symphonie uit 1893 gaat viraal

Gadgets11.02.2014
Sony verkoopt nieuwste Walkman in een fles water

Automotive05.11.2013
Een portret van je rijgedrag dankzij Lexis “Art is Motion”

Marketing30.09.2013
Pinterest & Instagram gaan de reclametoer op

Marketing31.07.2013