Op dinsdag 17 september vindt de vijfde Social Media Day Academy plaats. Na onderwerpen als e-commerce, privacy & security, social crm en apps & tools bij voorgaande edities, is het nu de tijd op de retail centraal te zetten.
Ons land telt zeer veel KMO’s waaronder resellers en distributeurs, maar ook grotere bedrijven. Allen moeten ze mee met digitale marketing om zowel de eindklanten als het kanaal te bereiken. Hoe kan dit via social media? En wat brengt de toekomst op het vlak van social, local en mobile commerce?
Dit is het programma:
• Uitdagingen voor retailers in een social e-commerce wereld, door Lieselotte Van Tieghem, Wijs.
• Social Retail Superheroes: resultaten van een studie rond social media in de retail sector in Belgie, door Geerlinde Pevenage, Talking Heads.
• Case: “IJsboerke boert goed”, door Kevin Heylen, Think Tomorrow.
• SoLoMo Marketing: in 6 stappen naar geintegreerde marketing, door PJ Verhoef, Adobe.
• Social media voor retailhandel in de praktijk – een kruisbestuiving tussen de online en offline werelden, door Erik Evrard, ONE Agency.
• Workshop: Hoe social en mobile de sleutels zijn tot een succesvolle digitale retail commerce, door Miel Van Opstal, Wavelab.
• Networkdrink
Je kan gebruik maken van de kortingscode “socialretail” die je 20% biedt op de normale prijs! Inschrijven kan op http://www.socialmediaday.be/