Marketing12.04.2013

Jupiler, mannen weten waarom


Big Bugdet Jupiler ad

Nog eentje voor het weekend: een mooie big budget ad voor Jupiler, inclusief trucks, vuur, grote steden en een bende ‘werklui’ in de stijl van de befaamde Coca-Cola Light man. Erg mooi gedaan, met een leuke ’twist’ op het einde. Je zou voor minder goesting in een pintje krijgen.

Verder lezen over Ad

Geen tijd voor een sixpack? Geen probleem met AXE!

De zomer komt eraan, dus vinden veel mannen het nodig om 'in shape' te geraken. Dat is nochtans niet nodig volgens AXE! Nog tot 11 mei kunnen mannen, samen met de AXE male grooming experts, op zoek naar hun 'magic' om di...

Marketing26.04.2016

Geen tijd voor een sixpack? Geen probleem met AXE!

Corona Luna billboard vangt de maan op in Coronaflesje

Een unieke reclamecampagne van het Mexicaanse biermerk Corona Extra, genaamd Luna Corona, integreert de maan in een billboard in downtown New York. Op één specifieke en zorgvuldig berekende stand van de maan, lijkt het...

Marketing24.06.2013

Corona Luna billboard vangt de maan op in Coronaflesje

Facebook telt 1 miljoen grotendeels ‘kleine’ actieve adverteerders

Facebook heeft ondertussen meer dan 1 miljoen actieve adverterende bedrijven op het sociale netwerk. "Het grootste deel daarvan zijn kleine ondernemingen", kondigde Dan Levy, Director Global Marketing Solutions bij...

Marketing19.06.2013

Facebook telt 1 miljoen grotendeels ‘kleine’ actieve adverteerders

Ad van Stella Artois in het VK verschijnt in real time enkel bij warm weer

De meest recente reclamecampagne van onze Belgische trots - het biermerk Stella Artois - in het Verenigd Koninkrijk, is een risicovolle onderneming. De ad, een interactieve abribus, verschijnt enkel en alleen als het...

Marketing14.06.2013

Ad van Stella Artois in het VK verschijnt in real time enkel bij warm weer

Facebook viseert KMO-markt voor nieuwe vormen van advertising

Facebook blijft wereldwijd groeien maar is druk bezig om hun 'big data' commercieel verder te exploiteren en experimenteren daarbij met allerlei verschillende reclamevormen. Ze blijven één van 's werelds grootste...

Marketing29.05.2013

Facebook viseert KMO-markt voor nieuwe vormen van advertising

Microsoft Office ad maakt van Forbes magazine een WiFi hotspot

De nieuwe Microsoft print campagne voor Office 365 is wel héél bijzonder. In een recente uitgave van het Amerikaanse Forbes magazine werd bij een beperkt aantal exemplaren een WiFi router 'verborgen'. De T-mobile w...

Marketing02.05.2013

Microsoft Office ad maakt van Forbes magazine een WiFi hotspot

Opmerkelijke nieuwe iPhone 5 commercial

In de nieuwe iPhone 5 commercial van welgeteld één minuut ligt de focus volledig op de camera. De reclame toont hoe mensen hun device gebruiken in allerlei situaties en omstandigheden. Beeldmateriaal van mensen die aan...

Marketing26.04.2013

Opmerkelijke nieuwe iPhone 5 commercial

Dove campagne vermomd als Photoshop filter

Dove, het beauty-merk, niet de chocolade, timmert al een aantal jaren aan de weg van de authenticiteit met gelauwerde reclame campages. Deze campagnes zijn bedoeld om mensen de ogen te openen voor foto-manipulatie. Z...

Marketing06.03.2013

Dove campagne vermomd als Photoshop filter

Verder lezen over Bier

​Wat is lekker naast een Leffe?

Welke smaak past er goed bij een Leffe? Dat vroegen de brouwers van Leffe zich ook af en daarom gingen ze op onderzoek uit. Zij gingen onder andere langs bij chefkok Stephanie. Zij krijgt de uitdaging om 3 hapjes te verz...

Marketing09.06.2015

​Wat is lekker naast een Leffe?

[Advertorial]
TBWA bedenkt interactive wisselthriller voor Grimbergen

Bij een boeiend bier hoort een boeiend boek en omgekeerd. Dat was het vertrekpunt van ´In De Schaduw van de Feniks´, het boek dat Grimbergen uitbracht in oktober 2012. De bekende Belgische schrijver Stan Lauryssens s...

Marketing19.03.2013

TBWA bedenkt interactive wisselthriller voor Grimbergen

Donn: premium Belgische lager met een kick van cider.

Altijd leuk om een jong merk (http://donnbeer.com -  opgericht in 2011) te ontdekken en te zien dat ze hun verhaal mooi en consistent brengen. Donn is onstaan ergens in Maaseik uit liefde voor de Belgische biercultu...

Marketing22.02.2013

Donn: premium Belgische lager met een kick van cider.

Waarom marketeers wat meer als ondernemers zouden moeten denken. Interview met Johan Van Dyck van Seefbier.

Op 7 & 8/12 was het weer tijd voor het jaarlijkse STIMA marketing congres te Gent met deze keer als thema 'the survival of optimism'. Naar aanleiding van deze interessante tweedaagse sprak Belgian Cowboys met Johan v...

Marketing19.12.2012

Waarom marketeers wat meer als ondernemers zouden moeten denken. Interview met Johan Van Dyck van Seefbier.