Redactie Belgiancowboys - bereikbaar via redactie [at] belgiancowboys.be
IAB ThinkDigital, hét event dat de grote tendensen in de digitale marketing bespreekt, vindt plaats op 28 mei in The Egg Brussels. Wij hebben exclusief 3 tickets in de aanbieding. Een ticket bemachtigen kan je door te retweeten.
Enkele van de keynote sprekers zijn Christian Van Thillo (De Persgroep), Nick Hugh (Yahoo!), Louise Kloster (Microsoft Advertising), Jo Caudron (DearMedia), Pieter Goiris (Boondoggle) and many more. Bekijk zeker de volledige, indrukwekkende lijst met klinkende namen.
Uitkijken wordt het naar de presentatie ‘Closing the loop: turning shoppers into van buyers’ van associate director Karel Demeester van Coco-Cola Enterprises. Digital director bij Dinamo Helge Tennø zal het hebben over ‘How technology and business is changing communication’. Kortom, de ‘affiche’ is gevuld met topnamen uit de digitale business.
Een interessante sneak peek van dit event krijg je met het introductiefilmpje, looks very promising.
Best even herhalen wat de trefwoorden zijn tijdens deze jaarlijkse meeting van digitale media & marketing professionals? ‘Engaging consumers, big data, online branding and screens’. Voor het complete programma check je best eens de website. Er zijn ook mogelijkheden om te debatteren met de experten en natuurlijk krijg je heel wat kansen om te netwerken.
IAB-Belgium (Interactive Advertising Bureau Belgium) is trouwens de Belgische associatie voor digitale en interactieve advertising. Ze vertegenwoordigen meer dan 200 adverteerders, uitgevers, aankoopcentrales van mediaruimte, agentschappen en andere dienstverleners van de informatiemaatschappij.
En nog als laatste: gewoon inschrijven kan nog, maar een free ticket winnen zou uiteraard handig zijn!