Redactie Belgiancowboys - bereikbaar via redactie [at] belgiancowboys.be
Iedereen kent het; de welbekende flashmob. Iemand begint met dansen op een openbare plaats en het lijkt aslof steeds meer mensen spontaan mee gaan dansen terwijl het eigenijk een ingestudeerde act is. Coca-Cola wilde een keer iets soortgelijks organiseren maar dan net even wat anders.
Daarom hebben ze de laughmob bedacht. Iedereen weet hoe aanstekelijk lachen kan zijn en hoe snel je gaat lachen als je iemand anders hoort lachen. Daar hebben ze gebruik van gemaakt. Het concept is heel simpel: een metro vol met mensen en 1 man met een aanstekelijke lach. Wat er zich vervolgens afspeelt zie je in het filmpje hieronder..
Verder lezen over Coca-Cola
Algemeen19.02.2018
Eet pizza en win een reis naar Italië!
Technology12.11.2017
Quick maakt virtual reality toegankelijk voor alle Belgen
Marketing24.02.2016
Maak zelf een Virtual Reality bril met Coca Cola
Marketing14.06.2013
HP City 2013: Hewlett Packard ontwikkelde technologie voor meest gepersonaliseerde advertising campagne van Coca-Cola
Design07.06.2013
Ice Ice baby! Nieuw Coca-Cola flesje helemaal uit ijs vervaardigd
Marketing03.06.2013
Ogilvy lanceert Coca-Cola sharing can: het 33cl blikje dat je in twee kan delen
Marketing28.05.2013
Apple prijkt bovenaan top 100 meest waardevolle global brands van 2013
Marketing18.03.2013