Marketing25.06.2015

​Een flashmob maar dan anders


[Advertorial]

Iedereen kent het; de welbekende flashmob. Iemand begint met dansen op een openbare plaats en het lijkt aslof steeds meer mensen spontaan mee gaan dansen terwijl het eigenijk een ingestudeerde act is. Coca-Cola wilde een keer iets soortgelijks organiseren maar dan net even wat anders.

Daarom hebben ze de laughmob bedacht. Iedereen weet hoe aanstekelijk lachen kan zijn en hoe snel je gaat lachen als je iemand anders hoort lachen. Daar hebben ze gebruik van gemaakt. Het concept is heel simpel: een metro vol met mensen en 1 man met een aanstekelijke lach. Wat er zich vervolgens afspeelt zie je in het filmpje hieronder..

Verder lezen over Coca-Cola

Eet pizza en win een reis naar Italië!

Pizza is één van de meest bestelde gerechten op Takeaway.com. Uit data van de grootste eten-bestelsite blijkt dat pizza Margherita het meest populair is onder de Belgen. Speciaal voor alle pizzafans introduceert Takeaw...

Algemeen19.02.2018

Eet pizza en win een reis naar Italië!

Quick maakt virtual reality toegankelijk voor alle Belgen

Virtual reality – of VR – is internationaal gezien alomtegenwoordig en het aantal toepassingen dat gebruikmaakt van deze technologie neemt alleen maar toe. Toch is VR nog niet goed doorgedrongen in België en hebben...

Technology12.11.2017

Quick maakt virtual reality toegankelijk voor alle Belgen

Maak zelf een Virtual Reality bril met Coca Cola

Dat Virtual Reality meer en meer in de kijker komt, mag geen verrassing zijn. We hebben al meermaals aangegeven dat Virtual Reality echt aan het doorbreken is. Ook Coca Cola heeft dit begrepen en wil hun kartonnen verpa...

Marketing24.02.2016

Maak zelf een Virtual Reality bril met Coca Cola

HP City 2013: Hewlett Packard ontwikkelde technologie voor meest gepersonaliseerde advertising campagne van Coca-Cola

Tijdens HP City 2013 op 12 juni, een lokaal event van Hewlett Packard in Tour & Taxis Brussel, stond 'IT Mobility & Innovation' centraal. Geen gewoon 'IT event', maar een jaarlijkse meeting van het Amerikaanse techn...

Marketing14.06.2013

HP City 2013: Hewlett Packard ontwikkelde technologie voor meest gepersonaliseerde advertising campagne van Coca-Cola

Ice Ice baby! Nieuw Coca-Cola flesje helemaal uit ijs vervaardigd

Colombiaanse zonnekloppers vinden tegenwoordig op het strand de ultieme verfrissing met een flesje Coca-Cola, helemaal uit ijs vervaardigd. Of in lokale 'slang': 'Botello de Hielo'. Dat is zowel een voordeel voor de geb...

Design07.06.2013

Ice Ice baby! Nieuw Coca-Cola flesje helemaal uit ijs vervaardigd

Ogilvy lanceert Coca-Cola sharing can: het 33cl blikje dat je in twee kan delen

'Coca-cola is all about sharing'. Dat neemt Coco-Cola nu ook echt letterlijk door een Coca-Cola blikje te ontwerpen dat zichzelf in twee 'deelt' zodat je het meteen met iemand anders kan delen. Opnieuw volledig passe...

Marketing03.06.2013

Ogilvy lanceert Coca-Cola sharing can: het 33cl blikje dat je in twee kan delen

Apple prijkt bovenaan top 100 meest waardevolle global brands van 2013

Dit jaar maakte BrandZ, 's werelds grootste brand equity database, opnieuw een ranking van de 100 meest waardevolle global brands. Apple blijft daar nummer één van de top 10 van merken. De waarde van de topmerken g...

Marketing28.05.2013

Apple prijkt bovenaan top 100 meest waardevolle global brands van 2013

Coca Cola content 2020

Alhoewel het niet nieuw is, online gepubliceerd in 2011, is dit toch nog de moeite om eens rustig de tijd te nemen om deze 2 films te bekijken. Coca Cola vertelt op een bijzonder leuk geïllustreerde manier hoe ze d...

Marketing18.03.2013

Coca Cola content 2020