Redactie Belgiancowboys - bereikbaar via redactie [at] belgiancowboys.be
6 seconden. Exact de lengte van een filmpje op Vine. Dat is wat je krijgt om Peter Ampe, creatief directeur bij DDB, te overtuigen van je kunnen. Tussen 1 april en 31 mei kunnen jonge creatieven laten zien wat ze kunnen door hun Vine filmpjes te taggen met #ddbexpress. Op basis van deze filmpjes worden de 10 beste kandidaten geselecteerd en zij gaan door naar de volgende ronde. Die gaat door op de trein naar Cannes. Die trein vertrekt met de 10 overgebleven kandidaten op 16 juli richting Cannes. Bij elke halte valt er 1 kandidaat af die dus letterlijk met de eerste trein terug naar huis mag. Op het einde blijven er 2 winnaars over die niet alleen op kosten van DDB de Cannes Lions zullen kunnen bijwonen, maar daarna dus ook een stage krijgen bij DDB.
Kort maar krachtig denken we dan!
Verder lezen over Vine
Social21.06.2013
Instagram telt 130 miljoen actieve users
Mobile18.06.2013
‘Instagram gaat concurreren met Vine vanaf 20 juni’
Gadgets06.06.2013
GIFTY: De animated GIF camera
Social16.04.2013
Tweet bestaat misschien niet langer enkel uit 140 characters
Mobile24.01.2013