Redactie Belgiancowboys - bereikbaar via redactie [at] belgiancowboys.be
‘Coca-cola is all about sharing’. Dat neemt Coco-Cola nu ook echt letterlijk door een Coca-Cola blikje te ontwerpen dat zichzelf in twee ‘deelt’ zodat je het meteen met iemand anders kan delen. Opnieuw volledig passend in het ‘Share Happiness’-concept dat ondertussen ons hele land in de ban nam met de gepersonaliseerde drankjes met de naam van de ‘sharer ‘ in kwestie. (Oftewel: ‘Share a Coke with Laura, Tom, Liesje, Bram, Darth Vader, Minnie Mouse, xxx, etc. – je snapt het concept wel)
Maar nu is er dus ook de ‘stunt’ van Ogilvy Frankrijk en Ogilvy Singapore met het bizarre blikje. Niet dat het zo moeilijk is om een Cola te delen, je kan ook gewoon perfect het blikje doorgeven en van hetzelfde drinken, maar blijkbaar vind Coca-Cola dat simpelweg niet genoeg. The sky is the limit …
Verder lezen over Advertising
Marketing07.06.2019
Matrix-studie België, digitale marketing wordt volwassen
Influencer marketing in de liftMarketing26.04.2016
Geen tijd voor een sixpack? Geen probleem met AXE!
Technology05.02.2016
Dronevertising!
Marketing01.12.2015
Naar-Pringles-geurende kaarsen
EindelijkTechnology30.11.2015
Het eerste reclamepaneel in de ruimte is Belgisch
Marketing26.11.2015
Boondoggle rekruteert adblockers
Rekruteren via een banner die alleen te zien is voor mensen die een adblocker gebruikenMobile23.11.2015
Mobiel internet zonder ads? Britse operator EE wil je zelf laten beslissen
Marketing05.08.2015
Free spirits, mooie serie over echte mensen en hun passies
Verder lezen over Coca-Cola
Algemeen19.02.2018
Eet pizza en win een reis naar Italië!
Technology12.11.2017
Quick maakt virtual reality toegankelijk voor alle Belgen
Marketing24.02.2016
Maak zelf een Virtual Reality bril met Coca Cola
Marketing25.06.2015
Een flashmob maar dan anders
[Advertorial]Marketing14.06.2013
HP City 2013: Hewlett Packard ontwikkelde technologie voor meest gepersonaliseerde advertising campagne van Coca-Cola
Design07.06.2013
Ice Ice baby! Nieuw Coca-Cola flesje helemaal uit ijs vervaardigd
Marketing28.05.2013
Apple prijkt bovenaan top 100 meest waardevolle global brands van 2013
Marketing18.03.2013