Marketing02.04.2014

Bol.com wil ook in België domineren


bol-com
Verleden week werd Bol.com in Nederland weer verkozen tot Beste Webwinkel tijdens de Thuiswinkel Awards. Met de BeCommerce Awards voor de deur gaf Directeur Daniël Ropers van Bol.com aan dat zij ook zeker oog hebben voor de Belgische markt.

Ropers gaf aan op korte termijn de beste winkel van Nederland en België te willen zijn. Bol heeft over de afgelopen jaren flink uitgebreid wat betreft het assortiment, onder meer in het ‘Wonen’ en het ‘Sport en Vrije Tijd’ assortiment is flink geïnvesteerd.

Ropers stelde dat ‘het geweldig is om te zien dat Nederlanders en Belgen hier enthousiast over zijn dat zij in deze winkels ook de kwaliteit en het ruimte aanbod vinden die ze van ons gewend zijn.’

Bol groeit al jaren gestaag door en heeft ook steeds meer vat op de Belgische markt waar dit een aantal jaren terug nog niet het geval was. Desalniettemin is Bol.com niet genomineerd voor de BeCommerce Awards 2014, er is dus nog zeker in België werk aan de winkel.

Genomineerden voor de BeCommerce Awards 2014 zijn onder meer Wijnvoordeel, Unigro en Smartphoto.be en A.S. Adventure.