Er zijn vele manieren om chocolade te verkopen, je kan de hulp van gorilla’s inroepen of je kan – reeds lang overleden – celebrities inhuren. Galaxy heeft voor de nieuwe ad van hun chocoladereep Audrey Hepburn terug tot leven gewekt. Hoewel het resultaat indrukwekkend is, bekruipt je tijdens het kijken toch ook een ‘uncanny’ gevoel. Het productiehuis was initieel van plan met een boy double te werken, maar heeft uiteindelijk toch besloten om voor een volledig digitale versie te gaan van de – zoals steeds – charmante dame.
Het resultaat doet een beetje denken aan de film S1mone, met Al Pacino, over een regisseur die beslist om zijn actrice te vervangen door een digitale kopie. Audrey heeft een iets eenvoudigere rol in de reclamclip; ze zit te wachten in een bus, die vastgelopen is in het verkeer, ergens aan de Middelandse Zee, om dan gered te worden door een lokale bink in een cabriolet, onder het genot van de desbetreffende chocolade.
Verder lezen over 3D
Gadgets08.02.2016
Review: Samsung Gear VR
Virtual Reality is The Next Big ThingAutomotive18.11.2013
Een 3D geprinte concept car voor Audi
Technology15.11.2013
MIT demonstreert de inFORM, een unieke Dynamic Shape Display
Technology02.10.2013
GeoFlow: 3D visualisatie in Excel
Automotive31.07.2013
Nieuw-Zeelander print Aston Martin uit met zijn desktop 3D printer
Mobile27.05.2013
Nieuwe iOS app laat je de Mount Everest ontdekken vanuit je luie zetel
Technology13.05.2013
Samsung maakt 5G-netwerk breakthrough en belooft tegen 2020 ultrasnelle downloads
Mobile30.04.2013