Kris Hoet is Hoofdredacteur van Belgiancowboys, maar in het dagelijkse leven vooral actief als Creative Innovator bij WARPED. Als regelrechte petrolhead is hij mede-bezieler van Carrepublic. Andere passies zijn fotografie & mountainbiken.
Orphea4D is blijkbaar een heel krachtig insecticide, eentje dat goed werkt buitenshuis. En om dat te bewijzen vonden de creatievelingen bij Publicis Italy er niets beter op dan een billboard om te vormen tot 1 grote insectenval. Met ongeveer 230.000 slachtoffers als resultaat. Kijk zelf maar naar het filmpje.
Verder lezen over Reclame

Marketing24.02.2016
Maak zelf een Virtual Reality bril met Coca Cola

Technology30.11.2015
Het eerste reclamepaneel in de ruimte is Belgisch

Social31.12.2014
Jouw privé foto’s, straks als reclame op Facebook

Marketing23.04.2014
Moderne videoclip voor klassieke symphonie uit 1893 gaat viraal

Gadgets11.02.2014
Sony verkoopt nieuwste Walkman in een fles water

Marketing04.12.2013
Look up & Look down. Contextuele billboards in Londen

Automotive05.11.2013
Een portret van je rijgedrag dankzij Lexis “Art is Motion”

Marketing30.09.2013