Kris Hoet is Hoofdredacteur van Belgiancowboys, maar in het dagelijkse leven vooral actief als Creative Innovator bij WARPED. Als regelrechte petrolhead is hij mede-bezieler van Carrepublic. Andere passies zijn fotografie & mountainbiken.
Moest je er nog aan twijfelen of die waterdichte Walkman van Sony wel echt waterdicht is… of eerder spatvrij ofzo dan heeft DraftFCB wel een hele straffe manier gevonden om ons er allemaal van te overtuigen dat het wel degelijk heel waterdicht is waar we hier over spreken.
Ze bedachten namelijk een speciale vending machine die de Walkman verkoopt. En dat doen ze niet zomaar, de Walkman zit namelijk in een fles water. Een straffer statement kan je moeilijk maken vonden we zo. Nog niet overtuigd? Kijk dan maar naar het filmpje.
Verder lezen over Reclame

Marketing24.02.2016
Maak zelf een Virtual Reality bril met Coca Cola

Technology30.11.2015
Het eerste reclamepaneel in de ruimte is Belgisch

Social31.12.2014
Jouw privé foto’s, straks als reclame op Facebook

Marketing23.04.2014
Moderne videoclip voor klassieke symphonie uit 1893 gaat viraal

Marketing04.12.2013
Look up & Look down. Contextuele billboards in Londen

Automotive05.11.2013
Een portret van je rijgedrag dankzij Lexis “Art is Motion”

Marketing30.09.2013
Pinterest & Instagram gaan de reclametoer op

Marketing31.07.2013
Facebook wil “TV-style” commercials
Verder lezen over Sony

Algemeen30.06.2018
Dit zijn de gratis PlayStation Plus games in juli 2018

Algemeen04.06.2018
Dit zijn de gratis PlayStation Plus games in juni 2018

Algemeen28.04.2018
Dit zijn de gratis PlayStation Plus games in mei 2018

Technology22.02.2017
Zaterdag Netsky live in 360° met PlayStation VR

Mobile29.02.2016
Zijn de dagen van de smartphone geteld?

Mobile02.04.2014
Sony brengt Digital Paper op de markt

Gadgets19.03.2014
Sony onthult virtual reality bril voor PS4

Gadgets18.11.2013