Redactie Belgiancowboys - bereikbaar via redactie [at] belgiancowboys.be
Een huidige eyecatcher in de straten van Amsterdam is de holografische abri 3D-reclame van Nike. De first-of-their-kind reclameboodschappen promoten de nieuwe “Free” loopschoenen. Nike Free 5.0: ultimate flexibility for a more natural ride. De holografische visualisering is ideaal om de belangrijkste eigenschap van de schoen, zijn ultraflexibiliteit, te tonen.
Deze nieuwe reeks loopschoenen zouden je een stuk vrijer laten bewegen dan de traditionele. En, zo beweert Nike, zouden op lange termijn je voeten sterker maken. De hologram toont heel dynamisch tot hoever de schoen kan buigen. De opgelichte Holocube is transparant zodat voorbijgangers de schoen op elk moment van de dag van alle hoeken kunnen bekijken.
Deze 3D-toepassing geeft de illusie dat je de schoen ook echt kan aanraken. Het sportmerk wil zo actieve twintigers interesseren voor de nieuwe natural motion propositie.
Verder lezen over 3D
Gadgets08.02.2016
Review: Samsung Gear VR
Virtual Reality is The Next Big ThingAutomotive18.11.2013
Een 3D geprinte concept car voor Audi
Technology15.11.2013
MIT demonstreert de inFORM, een unieke Dynamic Shape Display
Technology02.10.2013
GeoFlow: 3D visualisatie in Excel
Automotive31.07.2013
Nieuw-Zeelander print Aston Martin uit met zijn desktop 3D printer
Mobile27.05.2013
Nieuwe iOS app laat je de Mount Everest ontdekken vanuit je luie zetel
Technology13.05.2013
Samsung maakt 5G-netwerk breakthrough en belooft tegen 2020 ultrasnelle downloads
Mobile30.04.2013