Redactie Belgiancowboys - bereikbaar via redactie [at] belgiancowboys.be
Colombiaanse zonnekloppers vinden tegenwoordig op het strand de ultieme verfrissing met een flesje Coca-Cola, helemaal uit ijs vervaardigd. Of in lokale ‘slang’: ‘Botello de Hielo’. Dat is zowel een voordeel voor de gebruiker, als voor het milieu. Want na consumptie blijft er uiteraard geen plastic meer over.
Na de Coca-Cola sharing can is dit dus opnieuw een originele touch aan het gewoonlijk ordinaire ‘consumeren’ van een drankje. Maar we vragen ons wel af of het eigenlijk écht comfortabel is om een fles van ijs vast te houden? Dat rubbere bandje lijkt niet echt veel op te lossen, laat staan om er ook effectief van te drinken. Maar uiteindelijk: het is een leuk idee en doet ons alweer meer naar de zomer uitkijken! Dus …
Verder lezen over Coca-Cola
Algemeen19.02.2018
Eet pizza en win een reis naar Italië!
Technology12.11.2017
Quick maakt virtual reality toegankelijk voor alle Belgen
Marketing24.02.2016
Maak zelf een Virtual Reality bril met Coca Cola
Marketing25.06.2015
Een flashmob maar dan anders
[Advertorial]Marketing14.06.2013
HP City 2013: Hewlett Packard ontwikkelde technologie voor meest gepersonaliseerde advertising campagne van Coca-Cola
Marketing03.06.2013
Ogilvy lanceert Coca-Cola sharing can: het 33cl blikje dat je in twee kan delen
Marketing28.05.2013
Apple prijkt bovenaan top 100 meest waardevolle global brands van 2013
Marketing18.03.2013