Kris Hoet is Hoofdredacteur van Belgiancowboys, maar in het dagelijkse leven vooral actief als Creative Innovator bij WARPED. Als regelrechte petrolhead is hij mede-bezieler van Carrepublic. Andere passies zijn fotografie & mountainbiken.
Nissan heeft blijkbaar als eerste de ‘self healing paint’ uitgevonden, waardoor je wagen vanaf nu feitelijk krasbestendig is. Hoewel dit absoluut in de categorie ‘eerst zien dan geloven’ valt, willen we jullie toch al zeker de advertentie voor deze nieuwe feature niet onthouden. TBWA in Parijs kwam met het idee om een interactieve advertentie te maken in het iPad magazine van The Economist om zo op een toffe manier de aandacht te trekken naar de nieuwste uitvinding van Nissan.
Verder lezen over iPad

Gadgets20.03.2020
Nieuwe Apple iPad Pro beschikt ondermeer over een LiDAR-scanner

Gadgets20.03.2019
Apple’s nieuwe iPad Air en iPad mini zijn echte alleskunners

Algemeen09.09.2015
Apple Event: Apple Watch, iPad Pro, Apple TV en iPhone 6s en 6s Plus

Mobile17.10.2014
iPad Air 2 en iPad mini 3

Mobile18.09.2014
iOS 8 nu beschikbaar voor iPad, iPhone en iPod Touch

Marketing09.05.2014
Storytelling app Adobe Voice voor iPad

Design03.04.2014
De Cargito Air is een iPad case met batterij

Mobile28.03.2014
Microsoft Office is nu ook beschikbaar op iPad
Verder lezen over Reclame

Marketing24.02.2016
Maak zelf een Virtual Reality bril met Coca Cola

Technology30.11.2015
Het eerste reclamepaneel in de ruimte is Belgisch

Social31.12.2014
Jouw privé foto’s, straks als reclame op Facebook

Marketing23.04.2014
Moderne videoclip voor klassieke symphonie uit 1893 gaat viraal

Gadgets11.02.2014
Sony verkoopt nieuwste Walkman in een fles water

Marketing04.12.2013
Look up & Look down. Contextuele billboards in Londen

Automotive05.11.2013
Een portret van je rijgedrag dankzij Lexis “Art is Motion”

Marketing30.09.2013