Redactie Belgiancowboys - bereikbaar via redactie [at] belgiancowboys.be
Selligent, internationaal leverancier van oplossingen voor conversiemarketing en interactieve CRM, heeft een samenwerkingsakkoord gesloten met LBi, een Europees webagenschap gespecialiseerd in interactieve marketing en digitale technologieën. LBi combineert voortaan zijn expertise op het gebied van digitale communicatie met Selligent’s oplossing voor interactieve marketing om een antwoord te kunnen bieden op de complexe vragen van zijn klanten naar conversie en loyaliteit. Dit partnership is een nieuw voorbeeld van het succes van het partnerwervingsprogramma dat Selligent speciaal voor marketingagentschappen heeft ontwikkeld.
Om in een omgeving die al maar complexer wordt consumenten aan te trekken en te behouden, zoeken bedrijven en organisaties naar oplossingen waarmee ze niet alleen een langetermijnrelatie met hun klanten en prospects kunnen opbouwen maar ook een evaluatiemethode voor resultaten en ROI kunnen implementeren. De samenwerking tussen Selligent en LBi biedt bedrijven de mogelijkheid een gerichte en coherente crosschannelcommunicatie met hun klanten op te starten om zo de ontwikkeling van hun activiteiten te ondersteunen.
Met Selligent Interactive Marketing kunnen bedrijven hun communicatie aanpassen aan het gedrag van hun klant, hun interacties optimaliseren en hun marketingcampagnes sturen over alle kanalen heen. LBi steunt op Selligent Interactieve Marketing om zonder technische beperkingen zijn ideeën te vertalen naar doelgerichte cross-channel strategieën en marketingcampagnes, waarbij ROI voorop staat. De oplossing versterkt de expertise van LBi in het ontwerpen van digitale strategieën, sites en portals, om het geheel van interacties te consolideren en een langetermijnrelatie te onderhouden, ongeacht het kanaal en het tijdstip dat de consument kiest om contact te leggen.
“Wij zijn er zeker van dat de expertise en de reputatie van LBi met bedrijven en organisaties uit onze doelsectoren bijdragen aan de versterking van onze marktpositie. Dankzij het talent van LBi 2/3 om een multichannelmarketingstrategie te vertalen naar werkzame campagnes zijn onze klanten in staat hun communicatie en hun conversieproces te optimaliseren”, verklaart Nicolas Van Vijnckt, Partner Manager Benelux bij Selligent. “LBi heeft een unieke holistische benadering uitgewerkt, van ontwerp tot resultaatanalyse, waardoor bedrijven hun merken aantrekkelijk kunnen maken zonder rekening te moeten houden met de plaats, de tijd of de methode. Selligent bleek de juiste oplossing te zijn om onze aanpak te implementeren. We vinden het belangrijk om op de markt erkend te worden voor onze creativiteit en strategische visie, maar ook voor ons vermogen conversieprocessen om te zetten in realiteit.
Dat is immers wat bedrijven vandaag de dag verwachten”, voegt Bart Van Kerkhoven,
Commercieel Directeur bij LBi, hieraan toe. Om aan marketeers een technologie te kunnen bieden die zich heeft bewezen op het vlak van cross-channel dialoogmarketing, heeft Selligent sterke partnerships ontwikkeld met marketingagentschappen. Deze nieuwe samenwerking met een agentschap dat op de markt bekend staat voor zijn expertise in cross-channelrelatiemarketing, weerspiegelt de interesse voor het programma voor de werving van gespecialiseerde marketingpartners dat Selligent in 2010 lanceerde. Selligent biedt marketingagentschappen een flexibel, modulair model dat rekening houdt met hun mogelijkheden en zich aanpast aan hun eisen