Algemeen02.03.2011

Kellogg’s kiest voor Square Melon


Kellogg’s kiest voor Square Melon

In navolging van de succesvolle lanceringscampagne ‘Does it Square’ in
2010, gaat de ontbijtgranenproducent verder op dit elan met ‘Are you Squared?’. Hierbij gaat Kellogg’s op zoek naar de coolste, mafste, fascinerend
feiten en hobby’s van jongeren. Via een interactieve website en de speciaal daarvoor ontwikkelde facebook applicatie kan je je foto’s delen.

De leukste, mafste en origineelste inzendingen krijgen hun moment of
fame, hun eigen reportage op MTV waar ze vierkant uitkomen voor hun
ongewone hobby, coolste skill of maffe verzameling. De online campagne
krijgt bovendien ondersteuning van een field-activatie gericht naar
jongeren-touchpoints. Promo’s ‘taggen’ fysiek groepjes jongeren met
behulp van “Are you Squared?” stickers en voorzien hen van de nodige
Squares samples om de conversatie onder elkaar over de gekste feiten op
gang te brengen. De gekste verhalen kan je alvast terugvinden Squares en weldra ook op MTV…

Schermafbeelding%202011-02-28%20om%2022.26.36