Algemeen21.02.2011

Internationale top marketingexperts nodigen u uit in Brussel bij Fusion Marketing Experience


Internationale top marketingexperts nodigen u uit in Brussel bij Fusion Marketing Experience

Op 23 maart wordt in Brussel de eerste editie van “Fusion
Marketing Experience” georganiseerd. Dit marketingevenement verzamelt tal van
internationale toppers die u in één dag een schat aan marketinginzichten zullen
verschaffen in verschillende domeinen zoals social media marketing, CRM, e-mail
marketing en klanten engagement. Fusion Marketing Experience is geen congres in de traditionele zin met verkoopspraatjes en experts die het
publiek toespreken om dan weer snel te vertrekken.

De in de Benelux zelden
geziene verzameling marketingtoppers, aangevuld met panelsprekers en “on the
spot” consulenten uit verschillende landen, zijn de hele dag aanspreekbaar en
brengen naast hun interactieve keynotes ook enkele workshops waar u dieper kunt
ingaan op DE marketingvraagstukken. Zowat alle
thema’s komen aan bod maar de klemtoon van het evenement ligt op het verwerven
van een geïntegreerde visie op de huidige marketing –en communicatierealiteit
en op de moderne klant.

Je kan je vanaf heden inschrijven voor dit unieke evenement en profiteren van early bird
condities. Wacht niet te lang want het aantal plaatsen is beperkt!

Schrijf nu in of ga voor meer informatie naar www.fusionmarketingexperience.com.

Een greep uit de sprekers:

  • Olivier Blanchard is een gerenommeerd sociale media
    marketing expert die alle hype schuwt en wereldwijd wordt erkend als de
    expert op het vlak van de ROI van sociale media marketing. Olivier, die
    later dit jaar het boek ‘Social Media ROI’ uitbrengt, zal in Brussel tonen
    hoe je resultaten haalt met sociale media marketing en een workshop over
    ROI brengen.

  • Dave Chaffey is sinds vele jaren de Europese
    interactieve marketing expert bij uitstek. Dave schreef vijf boeken over uiteenlopende
    thema’s, waaronder bestsellers als Total
    E-Mail Marketing en Internet Marketing: Strategy, Implementation
    and Practice. Hij is ook de auteur van verschillende rapporten van
    Econsultancy en zal het evenement afronden met een samenvatting en een
    keynote met “11 joined-up
    digital marketing strategies for 2011”.

  • Dela Quist wordt wereldwijd erkend als één van
    de top vijf e-mail marketing experts en staat vooral bekend om zijn
    baanbrekende en soms controversiële visie op e-mail marketing. Hij verrast
    steeds met inzichten en analyses die stof bieden tot discussie en vooral
    tot een meer efficiënte e-mail en direct marketing.

  • Richard Sedley is de “Course Director for
    Social Media” van het Britse Chartered Institute of Marketing. Hij is ook
    auteur van het boek ‘Winners and
    Losers in a Troubled Economy: How to engage customers online to gain
    competitive advantage’. Richard is een absolute expert op het vlak van klanten engagement en
    multi-channel customer experience, twee thema’s waar hij in zijn carrière
    met Econsultancy onderzoek naar deed en in Brussel over spreekt.

Ontdek alle
sprekers hier
en blijf op de hoogte via het evenementblog.

Fusion Marketing Experience wordt mede mogelijk gemaakt door sponsor en
partners Selligent, IAB, BDMA, Marketing Facts, Social Marketing Forum,
WhitePaperCentral, Seedfactory, Social Email Marketing, Dutch Cowboys, Social
Media Club, Digimedia en Inside Digital Media.

Voor meer informatie mail naar
info@i-scoop.be