Algemeen07.06.2011

Boondoggle en Renault lanceren The Silent Song Contest


Boondoggle en Renault lanceren The Silent Song Contest

Begin 2011 selecteerde Renault, Boondoggle als haar
gloednieuwe digitale bureau om een
krachtige digitale voetafdruk te creëren voor het automerk. Het eerste digitale concept dat hierbij van de band rolt, is de Silent Song Contest voor de Renault Clio Ice Watch. De campagne wordt aangekondigd via bannering en werd ontwikkeld samen met MoJuice.

Op de speciale Facebook-pagina zie je een dertigtal filmpjes van mensen
die het beste van zichzelf geven in een Renault Clio Ice Watch. Bedoeling is om zo snel mogelijk het juiste nummer raden. Wie juist raadt, kan nog even meegenieten van
de zangkwaliteiten van de chauffeur of chauffeuse. De persoon met de
beste score voor 3 juli wint een Renault Clio uitgerust met 4 Ice Watches. Wie een
nummer niet vindt, kan toch nog punten halen door het filmpje te sharen
via Facebook en de hulp in te schakelen van zijn of haar
Facebookvrienden.

Schermafbeelding%202011-06-07%20om%2023.01.26