Algemeen29.09.2010

30 september: Little Think Big: Location Based Marketing


30 september: Little Think Big: Location Based Marketing

Er gaat geen dag voorbij of een
nieuwe technologie, een unieke toepassing of creatieve invalshoek
innoveert de (digitale) marketingwereld. Wij marketeers willen uiteraard op de hoogte zijn van
de vele innovatieve ontwikkelingen die een echte toegevoegde waarde kunnen
bieden aan onze geïntegreerde marketingstrategieën.

Nu donderdagavond start het IAB met een gloednieuw concept “Little Think Big”. De 1ste Little Think Big gaat over “Location Based Marketing” en wat dit kan betekenen voor retailers want via de gsm/smartphone en sociale netwerken als facebook of twitter delen mensen met hun vriendenkring immers niet
alleen wat ze doen, maar ook hun appreciatie. Mobile applications à la
Foursquare vergemakkelijken niet alleen het delen van whereabouts met
‘check-ins’ via de Twitters en Facebooks van de wereld, maar belonen het
ook met credits. Momenteel zijn er nog 57 plaatsen vrij, dus schrijf je hier alvast in!

LogoIAB_%20test1

 

Sprekers

  • Patrick Steinfort
     – Hi-Media Belgium
  • Antony Slabinck
     – LBi Belgium
  • Jo Caudron
     – Dear Media

    Praktische info

  • donderdag 30 september 2010
  • 18.30 – 20.00
  • De Persgroep
    Brusselsesteenweg 347
    1730 Asse