Redactie Belgiancowboys - bereikbaar via redactie [at] belgiancowboys.be
Er gaat geen dag voorbij of een
nieuwe technologie, een unieke toepassing of creatieve invalshoek
innoveert de (digitale) marketingwereld. Wij marketeers willen uiteraard op de hoogte zijn van
de vele innovatieve ontwikkelingen die een echte toegevoegde waarde kunnen
bieden aan onze geïntegreerde marketingstrategieën.
Nu donderdagavond start het IAB met een gloednieuw concept “Little Think Big”. De 1ste Little Think Big gaat over “Location Based Marketing” en wat dit kan betekenen voor retailers want via de gsm/smartphone en sociale netwerken als facebook of twitter delen mensen met hun vriendenkring immers niet
alleen wat ze doen, maar ook hun appreciatie. Mobile applications à la
Foursquare vergemakkelijken niet alleen het delen van whereabouts met
‘check-ins’ via de Twitters en Facebooks van de wereld, maar belonen het
ook met credits. Momenteel zijn er nog 57 plaatsen vrij, dus schrijf je hier alvast in!
Sprekers
Patrick Steinfort – Hi-Media Belgium |
|
Antony Slabinck – LBi Belgium |
|
Jo Caudron – Dear Media |
Praktische info
donderdag 30 september 2010 | |
18.30 – 20.00 | |
De Persgroep Brusselsesteenweg 347 1730 Asse |